Behöver hjälp

Minelli

Trådstartare
Jag har 2 långa filmsekvenser som är tagna med digitalkamera från dagens dressyrträvling. Jag skulle vilja dela upp dem i flera bitar för att kunna få upp dem på nätet.
Finns det nån som har ett sånt program där man kan göra det i som har lust att hjälpa mig ?
Vore kanon i så fall!

Sv: Behöver hjälp

Jag har videoredigeringsprogram, men problemet blir väl att råfilm tar väldigt mycket plats och du i så fall hade behövt bränna en CD/DVD och sända i posten..

Sv: Behöver hjälp

Minelli skrev:
Jag har 2 långa filmsekvenser som är tagna med digitalkamera från dagens dressyrträvling. Jag skulle vilja dela upp dem i flera bitar för att kunna få upp dem på nätet.
Finns det nån som har ett sånt program där man kan göra det i som har lust att hjälpa mig ?
Vore kanon i så fall!

Billigast (!) och enklast är nog Moviemaker som följer med XP. Med uppdatering! version 2.1 (finns i XPs uppdatering)

Enkelt att jobba med och du kan lätt spara ner film i webb-format.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 673
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 263
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 992
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka