Behöver lite hjälp!

Mysaan

Trådstartare
Detta kanske ligger fel men jag testar. Jag fick hem min tömkörningsgjord i går och skulle då testa den i dag. Ligger jättekonstigt och bosorna (heter det så) går ihop över ryggen så det blir liksom ingen kanal. :confused: Är det så att gjorden är förstor då eller hur sjutton ska man lägga den??? Köpte en full eftersom min kille går med vid bom i sadeln.

Sv: Behöver lite hjälp!

Du har ingen bild att visa? Det är lättare att förstå då...

Har tyvärr ingen bild. Ska se om jag kan fixa en i morgon eller under helgen.

Byt tömkörningsgjorden. Den SKA ha en kanal.
(sen så finns det oftast bara ponny och full, då bomvidden inte har nåt betydelse för tömkörningsgjordar, då de är böjliga. De har bara stålförstärkning högst upp, men inte utåt sidorna.)

Nja den har ju en kanal egentligen men det är ju bara tyg över kanalen och när jag lägger på den på pålle så går kanalen ihop. Svårt att förklara. det är en sådan gjord som kommer från H****s som det omskrivs om i en annan tråd på denna sidan. Ska ta kort på den så blir det kanske lättare att förklara.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 484
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 117
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 718
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 118
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden