Behöver tips på liten födelsedagspresent till kille.

Halcyon

Trådstartare
Hjälp!
Har lyckas bli med pojkvän. De som vet vem jag är får gärna inte säga ett skvatt om skulle va så någon känner igen mig, detta är inte officiellt än. Tänkte skriva i nån fb-grupp men är inte så lätt va anonym, och bukefalos känns bra ställe fråga på :up:

Menmen, han precis fyllt 20 och jag skulle vilja ge han nått litet närvi ska träffas i helgen. Men problemet är jag kommer inte på något. :(
Godis brukar va säkert kort, men han är inte intresserad av det och alkohol går också bort.

Förslag? :bump:
 
Vanlig fråga googla så har du tusen trådar med förslag. Men jag tycker också gemensam aktivitet är överlägset bäst om man inte vet något han skulle vilja ha. Saker blir bara liggande annars medans en upplevelse finns kvar i minnet:)
Jag bakade en kärleksmums och satte hjärtan ovanpå och bjöd min kille på en dygnsresa:)
 
Jag hade också satsat på gemensam aktivitet, kanske någon picknick, eller kanske finns någon relax på ett badhus i närheten, eller bio. :)
 
Jag hade satsat på någon gemensam aktivitet. Typ bjuda på lunch eller middag på nåt trevligt ställe. Om inte det går hem hade jag köpt en presentförpackning happy socks eller en ihopplockad låda med typ ost, charkisar och andra delikatesser.
Fast en 20-åring??

Jag skulle satsa på aktiviteter, gillar han motorer kan man ju åka och provköra bandvagn osv eller om man har budget, åka flygplan/helikopter över där man bor osv 😊
 

Liknande trådar

Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp