Behöver veta ! ...

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare ezackiaface
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 331
E

ezackiaface

HEh här kommer jag igen o ska veta en sak om tävling, eftersom ja ska tävla på söndag.. Glömde fråga detta i min förra tråd :) ..

Hur många nr- lappar behöver man på tävlingen?
Jag rider stor häst o tävlar i Dressyr.. :) Så mkt man behver veta ju :crazy:

Tacksam för svar :) :)

Sv: Behöver veta ! ...

du behöver bara ha en nummerlapp:rofl:
lycka till!!;)

Jag brukar ha två med mig, - en på urlastningstränset, och en har jag på schabraket.

Annars glömmer jag bort att ta på nummerlappen när jag väl ska rida och inte bara lasta ur :angel::o

Jag brukar ha två med mig, - en på urlastningstränset, och en har jag på schabraket.

Annars glömmer jag bort att ta på nummerlappen när jag väl ska rida och inte bara lasta ur :angel::o

Okej:) Mjo de kanske är bra :) .. Hah okej ^^

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 515
Senast: Mirtai
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Ramona
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
601
Senast: Twihard
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 600
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka