Behovet att berätta

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir jag.

Jag går hos psykolog. Jag går på behandling.
Men det är som om det inte går hela vägen in i kärnproblemet. Eftersom jag inte riktigt vet vad det är. Kanske inte vågar veta.

Höll på bygga upp den där vedervärdiga ilskan inom mig tidigare idag. Nånstans måste den ta vägen. Ångestanfall. Panik. Ängslan. Hat.

Fick ur mig att jag varit otrogen nyligen. Berättade precis så som det var. Att jag är en jävla skit och det var inte alls planerat.
Känns ännu värre nu eftersom jag får träffa andra om jag fått ett ok först. Så varför i hela världen ens göra så? Det är som om jag omedvetet bara MÅSTE förstöra :confused:

Ilskan har lagt sig. Behövde få ur mig detta.
Hoppas psykologen kan hjälpa mig att vända på detta. Men det är långt kvar tills nästa möte.

Partner är alldeles för bra för mig. Han har än en gång förlåtit mig.
 

Mmm ska träffa en person snart 😞
Drack i skolan. Så patetiskt!!!
Berättade för partner. Han sa att det var sa han har glömt nu 😂 men inte bra ! Iaf.
Vad är det för känsla som får att du vill dricka (eller ens har möjlighet att dricka under skol/studietid, för antar att det kräver rätt avancerad planering?)Kan du sätta ord på den? Tex Ångest, rastlöshet, meningslöshet, rädsla, ilska?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel
Dagbok Det kanske inte är så många som vill läsa om mig men ifall nån vill veta vad som händer så tänkte jag bara skriva lite om några o lika...
2
Svar
26
· Visningar
2 314
Senast: svea
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 850
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp