Belgarägare?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zania
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 831
Z

Zania

Tänkte bara höra efter om det finns några belgarägare härinne? Har ni en eller flera belgare, vilken variant?
Hur kommer det sig att det blev en belgare för er och vad gör ni och era hundar?

Har haft en Malle, ihop med min far. Han tränades aktivt i IPO, mestadels. Mycket spår och lydnad på hemmaplan, och skydd på träningar/kurser.
Utbildades samtidigt till väktarhund.

När pappa dog såldes han (Jag har redan en hane här hemma, som inte går ihop med andra hanar, så jag kunde inte ta hem honom) och är nu färdigutbildad väktarhund i tjänst.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 109
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Har ett stycke kräsen hund som är tämligen ointresserad av mat. Vi har provat alla möjliga olika varianter för att få han att äta men... 2
Svar
25
· Visningar
2 186
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 499
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈