Vad är det för ras?Denna tycker jag är vacker. Hon har en funktionell exteriör, rör sig lätt och har en hel del utstrålning. Det är även henne många frågar om när man möter folk uteVisa bifogad fil 167943
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för ras?Denna tycker jag är vacker. Hon har en funktionell exteriör, rör sig lätt och har en hel del utstrålning. Det är även henne många frågar om när man möter folk uteVisa bifogad fil 167943
Far-och morföräldrar är importerad, exakt ras kan jag inte svara på. Hon ser tydligen ut som en kangal. Enligt uppfödaren är hon en kaukasisk ovtjarka aboriginal.Vad är det för ras?
Spock är mitt hjärtegryn och dem finaste av våra hundar i mina ögon. Andra ser nog mest en brötig stor schäferblandis med lustiga öron.. (han är bc)
Tay är en ganska typisk svartvit border collie åt det näpnare hållet. Han kan vara oerhört söt när han vänder den sidan till.
Lilla M är så sliskigt söt så hon nästan är ful.
Jag tror det hör till att man tycker att ens egna hundar är de finaste som finns.
Jag tycker hon är jättejättesöt!Violett har jag lite svårt att placera eftersom jag inte har haft henne så länge och hon fortfarande bantar. Jag som är van vid en så extremt supersöt ”pudel” som Pärla har numera svårt att tycka att normala pudlar är riktigt söta utan de är mer eleganta och vackra. Violett är grövre än de flesta småpudlar vi har här (hon är från Ryssland) plus att hon som sagt är tjock. Framförallt hennes huvud är grovt med väldigt lång nos och mycket haka. Hon är nog mer charmig än vacker tror jag, men ändå vacker också. Jag har inte lyckats klippa henne på något snyggt sätt ännu så just nu ser hon ut som hon har absolut noll vinklar i benen
Visa bifogad fil 168038
Hon tackar så mycketJag tycker hon är jättejättesöt!![]()