Bukefalos 28 år!

Belysning i parkerad transport?

Jag har en uppladdningsbar ficklampa med "lysrör" från Biltema när jag lastar. En sån arbetsbelysning med en krok i änden så den går lätt att hänga.
Min häst tycker om att kolla ut genom fönstren, och har därför aldrig lampan tänd när jag inte lastar eller är i släpet för att tränas lr dyligt.
 
Jag har aldrig ens tänkt tanken tidigare men nu när jag har transport med bodel och två batterier plus att dom laddas när man kör har jag tänt i hästdelen när det är mörkt.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 199
Senast: Cambrie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 979
Senast: lundsbo
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 205
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp