Bukefalos 28 år!

Belysning i parkerad transport?

Jag har en uppladdningsbar ficklampa med "lysrör" från Biltema när jag lastar. En sån arbetsbelysning med en krok i änden så den går lätt att hänga.
Min häst tycker om att kolla ut genom fönstren, och har därför aldrig lampan tänd när jag inte lastar eller är i släpet för att tränas lr dyligt.
 
Jag har aldrig ens tänkt tanken tidigare men nu när jag har transport med bodel och två batterier plus att dom laddas när man kör har jag tänt i hästdelen när det är mörkt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 861
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 534
Senast: Blyger
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 204
Senast: Cambrie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 985
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp