Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt, från mitt bolag kan man ta från livförsäkringsbeloppet om man vill obducera.
Djur är helt otroliga när det gäller smärta, skulle vi människor tåla lika mycket som djur gör skulle det inte behövas läkemedel som panodil!
och idag på morgonen då de hämtade henne. Har haft en fruktansvärd natt när jag vetat att hon legat ute i vår paddock.
.
De hade ingen möjlighet att hämta henne förrän idag på morgonen. Men de kom redan klockan 6. Fast det kändes inte som att det var hon längre när de hämtade henne idag. Det var bara en kropp, allt som gjorde henne till den hon var fanns inte kvar utan var någon annanstans.
jag tror stenhårt på att själen lämnar kroppen i samma stund ngn dör.. det hjälpte allafall mej när Plutten avlivades...
åh, vad hemskt!.stackars din kompis..
min pålle blev bara 7år oxå... tog bort honom i söndags..![]()
Men gud va hemsk och mkt märkligt !![]()
*kl*
Är stallägaren och var också med både igår när hon fick somna in (även om jag gick iväg just de minuterna då hon fick sprutorna, all heder åt Tigerfisken som hade nerver nog att stå kvar och hålla i henne) och idag på morgonen då de hämtade henne. Har haft en fruktansvärd natt när jag vetat att hon legat ute i vår paddock.
tänkte, är det när vet avlivar som dom oftast inte blir hämtade på en gång?
min pålle både avlivade dom o tog med på en gång i söndags.. vilket jag tyckte var otroligt skönt!
förstår att det måste vara hemskt o veta att dom ligger där ute....
jag höll faktikst själv i min häst då dom "bultade" honom.... jag är väldigt glad för det... fast alla är vi ju olika...
Jag gjorde också det när vi tog bort vår gamla, 30 år, blev hon. Jag tyckte att det var jag skyldig henne, men vi är alla olika.
vad hände med den???