Benlindor som matchar mias schabrak?

FadeAway

Trådstartare
I färgerna sand, kitt, vanilj och nougat. Jag är värdelös på att hitta sådant. Skall ej vara fleecelindor :angel:

Sv: Benlindor som matchar mias schabrak?

Kan dessa vara något?
166620.jpg

De är bara 1/2 fleece :angel: :D

Nä jag vill inte ha flecce alls :angel: Poängen med fleece är väl att slippa paddar och det vill jag gärna ha. Halvfleece tycker jag är svårlindade det blir liksom inte snyggt :crazy:

Edit: De bör vara 4m långa.

Har jag drömt att Mia´s har egna bandage?

FadeAway skrev:
De har i fleece :crazy:

Då hade jag inte drömt då.
Men det va fel material.

Jag kan inte hjälpa dig då, jag ogillar annat än fleece. Haha.
Förutom ett par illgula 4½ meters stallbandage jag har. :bow:

Jag tror att Mias egna bara finns i fleece.

07010460_1.jpg

Dessa är 4 m långa och finns i: Vit, Svart, Brun, Marin, Grön, Bordeaux, Champagne, Grå Royalblå och Ljusblå.

Jag tycker om fleece som stalllindor :angel:
dock inte till ridning men annat verkar svårt att hitta :(

equiline har båda elastiska och stickade (dock är dom egt stallbandage..) i massor av fina färger.. Jag har champagne färgade, väldigt snygga.

Equilines, som "grinchen" (:D) visade i denna tråden, är otroligt bra tycker jag. Klart prisvärda.

(:D )
menar du de undre? Använder du dem som ridlindor eller stallbandage? Jag har de övre att rida med och tänkte ev köpa de undre att ha på natten, är så trött på allt jäkla spån som fastnar i fleecelindorna...:mad: :D

Liknande trådar

Utrustning Hej, fick just hem ett equiline schabrak i färgen avio (ljusblå/grå) och inser att jag inte ha några matchande lindor. Har letat runt...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: Badger
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830
Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 098
Senast: Lydia
·
Utrustning Hej alla! Är på jakt efter ett schabrak i viss färgsättning. Det ska vara marinblått med beige(vanilj)-färgad kantband. Vet att...
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: niikon92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka