BENNO DVD-hylla från IKEA

Sv: BENNO DVD-hylla från IKEA

Mina är ca 8 år gamla och då var det 2 hål. Men det är väl inte särskilt gammalt.

Då var det väl fel på mina hyllor då.
Men jag minns som sagt inte åldern på dem. Men gamla är de.

Jag har en Benno samt en Billybokhylla.
Har inte noterat någon lutning direkt, men så har jag inte hyllorna här där jag bor nu så kan inte kolla. Men de har också 2 hål per hyllplan.

Men ngt jag stör mig på i denna kombination är att Bennon inte är lika djup som Billyn, ser ju inte klokt ut när de står bredvid varandra, antingen måste man ha ett glapp bakom bennon eller så är de helt olika djupa :(
På bilder i katalogen så syns ju detta inte alls utan då är det jättefint med Benno mellan 2 Billy, men då ser man ju inte glappet som blir bakom Bennon.
Vill inte veta hur mkt damm som med tiden kommer samlas i det där "glappet".

Fast det glappet ser du ju bara uppifrån om det är så att du har Bennon mellan Billysarna. Det skulle ju va väldigt opraktiskt att ha en cdhylla som var lika djup som en bokhylla. Alternativt så skulle det ju bli väldigt mycket outnyttjat utrymme och hyllan skulle bli onödigt dyr (mer material). Det går ju alltid att fixa en egen skiva att lägga över hålet om mna tycker att det blir mycket damm.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 350
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 581
Senast: Görel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m

Hästrelaterat

Tillbaka