benskydd med reflex från hööks

panaccea

Trådstartare
någon som har några erfarenheter att dela med sig av.. verkar ju rätt smart men hur är formen på bensydden osv?

Sv: benskydd med reflex från hööks

eller honeycomb-täcket, fungerar det bra som svett-täcke och hur tjockt är det?

dom är väl i samma utförande som de blåa och bruna skudden men knäppena är i reflex..(?) Jag köpte de blå, men de satt såå skit! Tyckte också att det var rätt smarta men själva sömmen till "förstärkningen på baksidan sitter rakt på senan och hela skyddet sitter allmänt dåligt ( tycker jag )

dom blå och dom bruna är inte samma märke tror jag.. däremot är dom bruna samma som reflex-varianten

panaccea skrev:
eller honeycomb-täcket, fungerar det bra som svett-täcke och hur tjockt är det?
Beställde ett sådant i förra veckan så de borde komma vilken dag som helst kan återkomma då.

panaccea skrev:
dom blå och dom bruna är inte samma märke tror jag.. däremot är dom bruna samma som reflex-varianten

jo, jag frågade de som jobbade i affären ( + att jag kollade noooga och jämförde, de bruna var dyrare än de blå )

aha, dåså.. nu spelar det iof ingen större roll längre eftersom jag bestämde mig för att handla på börjes istället eftersom jag sparade nästan 500kr på att köpa likvärdiga varor.. + att börjes ligger bara 5-6 mil härifrån :p

Börjes är Bättre! :banana:

rätt gjort! :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 225
Senast: MiniLi
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31