Benskydd räknas i par eller st?

B

**BORTTAGEN**

Jag ska köpa ett par benskydd på internet och har kollat in samma skydd på olika affärer.
Det skiljer lite i pris på samma skydd men på vissa affärer så anges det att det är per par man betalar, i andra står det per st??
Ska jag anta att man köper benskydd i par eller säljs dom också i st? :confused:
Ett st kan alltså vara ett par st?
*puckad*
 
Jag antar att de säljs i par, har aldrig varit med om något annat. Tänk om man skulle sälja vantar eller strumpor per styck :rofl:
 
Jo det var ungefär vad jag också satt och tänkte på :D :D

Men man vet ju aldrig :crazy:

Då slår jag till på ett st benskydd då ;)
Och hoppas att det kommer två :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 826
Senast: hundtant
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
12 756
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: Bison
·
Utrustning Jag överväger att köpa nya benskydd till min häst. De ska skydda bra mot slag, vara bekvämt även fast att hon har ett jättestort överben...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 959
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp