Berga naturbruks gymnasium ?????

Häxan köptes av en elev ja, möjligen kan det ju vara så att Berga lånade hästen av denna elev under utbildningstiden.
Men hon kom till Berga från gamla ägaren, och återvände därifrån tillbaka till sin gamla ägare.

Erik mår jättebra ja, åtminstone sist jag pratade med honom. Om har kvar samma sällskap som han hade på Berga, det tror jag inte faktiskt. Nästan säker på att han hann byta, :D men sällskapet mår också bra. :bump:
 
jag går på berga nu.. och bor där me.. och jag trivs as mykke! och jag tänker gå häst/häst eller Häst/jord! vi får se.. men jag ska söka vidare till hippoliglinjen sen:P men de är jätte kul att bo dära! :D
 
Sv: Berga naturbruks gymnasium ?????

hallå^^
Jag ska börja på Berga Detta år^^ och jag hade bara 170poäng:o men kom in iaf:bow:
På infomötterna hade dom ändrat för oss iår. Vi förstaårs eleverna fick börja rida denna Termin som jag uppfatade :D
Men vi alla har väll dålig hörsel och framför allt jag :angel:
Vi syns den 15/8 ^^ det ska bli roligt och spännande :P
Jag vet också vem Mariel är hon är en bra ridlärare :)
*tycker jag* som om att jag har ridit för henne förut i några år.
Aja vi synes ;)
kram//Liinda
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Vovve
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 126
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 032
Senast: Badger
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 081
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp