Bergvärmepump

superstar

Trådstartare
Kära buke, hjälp! Bergvärmepumpen larmar för kortslutning på någon givare. Den behövs ju inte nu för värmens skull, och varmvatten kan jag också vara utan om jag behöver över helgen. Kan jag stänga av den över helgen eller tar den skada av det? Inte jättesugen på att ringa ut någon jourtekniker en fredagkväll... Och maken är bortrest i jobb, såklart :meh:

Okej, erkänner att jag var lite stressad när jag skrev ovanstående :p Gravid och jävligt illamående med en trött treåring som ligger på golvet och skriker att mamma är dum och samtidigt en tjutande värmepump. Nu har jag andats, pratat med servicejouren, stängt av pumpen :angel: och barnet säger att jag är det bästa hon vet. Bara illamåendet kvar :grin: och en helg utan varmvatten, men det kan jag ta.

Okej, erkänner att jag var lite stressad när jag skrev ovanstående :p Gravid och jävligt illamående med en trött treåring som ligger på golvet och skriker att mamma är dum och samtidigt en tjutande värmepump. Nu har jag andats, pratat med servicejouren, stängt av pumpen :angel: och barnet säger att jag är det bästa hon vet. Bara illamåendet kvar :grin: och en helg utan varmvatten, men det kan jag ta.
Ibland blir det bara för mycket :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 464
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 567
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Signatur
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur