Beroendeframkallande spel

Cookie Jam. Är på nivå 2195 och spelar ofta nivåerna så fort att jag får vänta tills de hinner släppa nya. Sjukt beroende framkallande spel.

Usch ... jag är fast med Candy Crush....... Är på nivå 1178 och det skrämmer mig att jag slösat bort (?) så mycket tid på ett SPEL! Jag vågar inte ens tänka på hur många timmar jag stirrat på den meningslösa spelplanen. Nu får jag inte spela om dagarna, har jag bestämt sen en tid tillbaka (om jag inte sitter på ett tåg, då är det tillåtet även dagtid) utan enbart en stund om kvällen efter 18 00. Det är läskigt. Jag spelar INGA andra spel, så varför jag är så förtrollad av just Candy Crush är en gåta. Funderar ofta ofta på att ta bort det helt. Hm.....

Liknande trådar

Fritid Inför kommande ledighet skulle jag vilja hitta ett nytt sällskapsspel, så önskar tips på era favoriter 😊 Vi är fyra -sex vuxna som... 2
Svar
28
· Visningar
872
Senast: Enya
·
Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Lightzone
·
Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: Unafraid
·
Fritid I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar...
Svar
7
· Visningar
631
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband