Beslutsångest ang. luddskydd

SprinkleOfStars

Trådstartare
Tänkte beställa ett par luddskydd (damasker) till hästen men har beslutsångest om jag ska välja Protector, HG, Event eller FairField. Är det någon skillnad på dem (annat än priset) eller kvittar det vilka man köper? vilka har ni och är ni nöjd med dem?

22499405-origpic-f6b0be.jpg

Jag har en uppsättning protector, tyvärr oanvända än så länge. Men stallkompisen har också, de sitter bra på hennes häst och har hållt sig fina trots mycket användning.

Jag har från event som jag haft i typ 4 år nu tror jag. Dom har slitits lite nu på bakskydden då den nya hästen slår emot. Tvättat dom ofta och dom är fortfarande väldigt fina i luddet!

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 246
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
682
Senast: Luzzan
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka