beslutsångest (ridbyxor)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Caltha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 506
C

Caltha

har lite beslutsångest, provade dem och tyckte typ om båda lika mkt, men är nog lite mer för de gröna ändå!
vilken färg tycker ni är snyggast:

100543.jpg

Sv: beslutsångest (ridbyxor)

Jag skulle ha valt de blå, tror att de gröna kan vara lite svår-matchade, de är lite mesgröna om man får säga så?? :angel: :D

Jag håller med dig, de gröna var lätt snyggast

Vad kostar dem? MÅSTE också ha nya ridbyxor? Var är dem ifrån?

/Fanny.

jepp de är från hööks!

tror det får bli de gröna, gillar lite mera naturliga färger i utrustningen så .. men tänkte om man skulle göra en drastisk förändring :D

gillar inte grönt så det får bli de blå men vilken fruktansvärd modell :crazy:

nejje, nu är du ute och cyklar! de är ju jättefina :p några som däremot va väldigt fula var ett par rutiga med exakt samma mönster över hela byxan, inkl det skodda urk.. :crazy:

men de är hemskt höga :crazy: har inte srtt ngn som passar i den modellen urk!

men det gör inget, man ser ändå inte att det är hög midja för jag kör ändå aldrig på instoppat som det är på den blå bilden.. kan inte ha så, tycker inte om det ;)
så bortsett från den höga midjan är de ju lovely :)

ja, tyckte också de blå var lite för intensivt blå.. men jag ska köra på de gröna :)

hehe sitter här med mina nya grönrutiga ridbyxor :D dom är mycket sköna för att vara "billiga"

skinnskodda tror jag aldrig att ett par Höök ridbyxor skulle vara :p
men de ser ut att vara helskodda.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 428
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 322
Senast: Capybara
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
982
Senast: Shixle
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V