Beställa från Hööks!

T

Tican

Imorrn täntke jag beställa från Hööks! Wei!
Detta ska jag ha:
Tabaccofärgat pullarträns fårn Gold Medal :love:
Tabaccofärgade vävriddtyglar till
6 höpåsar (vet att Ikeas kostar en tredjedel så mycket, men när man ändå ska beställa.. :o)
Ekololja
Liniment
En massa hästgodis :p
Grimma å grimskaft, Showasters marin/mässing, tredje hästes som får detta, asbra. :)
Ev fleece/elastiska lindor, svarta.
Ev marinblå transportskydd från Equiguard i strl COB!! :love:

Någon som har dåliga erfarenheter av grejerna..? Vore snällt om jag fick veta innan jag beställer.. :smirk: :p
 
JA, Ekololja är inte bra för lädret!!
Har du inte läst om lädervård här på bukefalos, tråden som Mike har?? :confused:
 
Jag vet, har dom nu, bra tycker jag, men för små.. :( Första gången jag sett ett par traansportskydd i Cob för ett rimligt pris som verkar skydda bra. :)
 
Köper nya träns så ofta, så det spelar ingen roll. Jag tycker det blir mjukt av det iaf, det är det viktigaste. :)
 
hej anna sitter i en latins skara gissa vad de surfar på?? haha! inte så svårt att gissa det är en extrem lantis stämpel:smirk:.. snackade med några i stan men ingen visste vad jag pratade om haha!:rofl:... det blir väl bra har inga dåliga erfarenheter av tränset i vilket fall som helst :p om du inte kommer imorrn dör jag!!!! du MÅSTE..:devil:
 
konstigt att mitt äldsta träns som är använt var och varannan dag sedan 1998 OCH köpt på hööks för 200:- OCH doppat i ekololja över natten och sedan fått torka har hållt tills nu och inte ett fel på det... :angel:

det är tvärt emot vad han skriver i sin tråd.. jag är nog ett dåligt exempel för honom :devil: :D
 
Jag har aldrig upplevt att ekololjan förstör lädret.
Det är nog bara en "syndabock".
Varför skulle de sälja den i så fall?
 
har tränset!
jätta bra är det, mjukt å fint.. :love: snyggt dessutom.. :bump: köpte det på nån rea på h**ks i våras, kostade 124,50.. :banana:
 
Använd INTE Ekololja på ljust läder!!!!! Har provat, tränset blev grönt...... :crazy:
Endast balsam på tobacco färgat läder!
 
Fuck, det var ju inte så bra.. :crazy: Köper Ekololja ändå, till mina andra träns. Bra-å-hagrej. :)
 
ekololja äter upp en viss sorts tråd som tränsen är sydda med. är tränsen inte sydda med den sorten så håller tränset
 
Ja, "sweep" har svarat åt mig, samt att mitt tabacco färgade träns blev mörkgrönt med ekololjan, hehe, kasserades direkt! :crazy:
 
Ja, Donalds här har ju det, provade det på pållan i helgen. Fint som stryk o inte alltför dyrt! :)
 
vilket träns är det vi pratar om??? :confused: :D

är det det snygga med vita sömmar på alla delar? har det ksotar 124kr på rean? isåfall skulle ju jag köpt det.. :love: men varför sänkte dom SÅÅÅÅ mycke för??
 
Japp, det är det snygga.

Tänkte också på det, det är mindre än en femtedel av priset.. :confused:

Vill lägga till på listan:
Stigläder, nylonförstärkta för 249:- (likadana som jag redan har fast bruna, inga dåliga erfarenheter)

Eventuellt:
Förbygel, den franska varianten med resår, tabaccofärgad
Equiguards nya senskydd "Softtop" eller va det va. Eskadron-imitationen, iaf. :)
 
ja man kan ju fundera på vad det var för fel på de tränsen om de kostade så lite :confused: :D

du kan väl köpa ett till mig också. som present lixom :rofl:
 
det var rea på rean .. :bump: jätteknepigt att det var så lite. men mne :rofl: det bryr inte jag mej om.. (det var ju inget fel på tränset, frågade för jag reagerade oxå. :rofl:) heh

jättefint som sagt :banana:
 

Liknande trådar

W
Utrustning Har vi äntligen plockat i ordning på skåpet i stallet :banana: Fick faktiskt plats med sakerna även om man fick stapla lite och så...
2
Svar
23
· Visningar
2 175
Senast: wingil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp