Beställa bomhållare från B*rjes???

Tweety1985A

Trådstartare
Kan man göra d? vet att de finns i affären, men har inte sett dem i katalogen... Nån som vet i fall man kan beställa dem iaf?
Tacksam för svar!!!!

Sv: Beställa bomhållare från B*rjes???

:bow: :bow: Tackar!!!!:bow: :bow:
Hade faktiskt inte tänkt på att söka på deras hemsida, kollade bara i katalogen...:angel:
Tack så mkt!:bow:

Sv: Beställa bomhållare från B*rjes???

Vissa saker finns ju inte med ens där dom ska ligga elelr alls bland dom där sakerna. Fast om man söker på dom så hittar man dom. Så gjorde jag nnu när jag skulle beställa nya hampa skydd till ponnyn, då fick jag söka för dom fans inte med bland skydden :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
790
Senast: mamman
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 204

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka