Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon här som beställt från VS någon gång, och kan berätta lite om vad ni fick betala för frakt och tull?
När man googlar verkar det som att det skiljer sig rätt mycket, någon har sluppit att betala tull och en annan betalade drygt hälften av köpesumman.
Det är lite olika med hur man åker på tullen, det är ju inte alla paket som kollas, men man får ju ändå utgå från att alla dessa extraavgifter tillkommer och tänka på det. Har inte köpt från just VS men väl från en del andra shoppar utanför EU, men så länge jag hållit mig under 1300 kronors gränsen blir det inte så blodigt med moms osv.
Jag och en kompis beställde för ca 3000:-. Tullen hade gjort någon koll men endast tittat på första sidan av beställningspappret och bara tagit tullavgift för två eller tre grejer. Vi fick betala en avgift på typ 150:-. Ganska nöjda då! Dock hade vi räknat med att betala 3000 + 25%. Detta var för ungefär 2 år sedan.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...