beställa?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Jockeyjoe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 108
J

Jockeyjoe

Är det någon som ska/känner någon, som är på väg att beställa jockey utrustning, från tex. Australien? Är sugen på att beställa en GPA hjälm tror inte den finns i Sverige....

Sv: beställa?

Jag såg en annons på gpa:s nya jockeyhjälm häromdagen men jag kan inte hitta vart. Men jag är nästan säker på att det var hansbo som marknadsfört den men jag hittade den inte på deras hemsida. Kan jue hända att dom inte uppdaterat bara..här är en länk annars som man kan klicka sig vidare till den www.gpa-sport.com

Sv: beställa?

Tjena tjejen!

Jag har en gpa-hjälm, en vanlig hoppmodell förvisso, men den köpte jag i stan. De kanske inte har den i lager, men kanske kan ta hem om du sägetr vad du vill ha? Blir kanske jättedyrt, vad vet jag? Men du kan ju PMa mig eller ringa, Nadja har ju mitt nr...

Kram.

Liknande trådar

Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
980
Senast: Migo
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 233
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 324
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 850
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka