Beställt från Börjes

cactuspower

Trådstartare
Jag har skickat iväg en beställning från Börjes nyss :bump: .
Var mest stallinredning då + 2 st tredelade bett och vitlökspulver.
Slutsumman hamnade på ca 1300:- med frakten inkluderad :crazy: .
Fick i oförsig mycket grejer för pengarna, en sånn där "tredelad" täckeshängare , 4 st tränshängare , 2 st sadelhängare , 1 st sadelhängare som är "fällbar" eller vad man ska säga, att ha på stallgången, en hövåg , uppbindningsring på platta 2-pack, förvaringshylla med krokar, förvaringskorg, 5-pack stallkrokar, en 12 l hink , 2 st Foga 20 l´s hinkar med tillhörande väggfästen. Tror det var allt, eller ja, var ju låsringar till täckegjord med! Fick nog med allt. :p . Får ta bilder sen när min lilla sadelkammare är nymålad och inredd ;).

Sv: Beställt från Börjes

Haha, jag tyckte det var superbilligt för alla dom sakerna :rofl: ;)

Håller med LitenSnigel: det var mycket grejer för pengarna:)

Börjes är bara BÄST när man ska köpa såna grejer som stallinredning...

Helt off-topic: vad ska du med vitlökspulvret till? Ger du det till dina hästar?

Jo ni har nog rätt, fick väll mycket prylar för pengarna, även fast det kändes som om pengarna bara ramlade i väg :crazy: Men jag tror ändå att jag tjänade in ett par hundralappar(!) genom att beställa från Börjes jämfört med om jag skulle åkt och handlat på t.ex. Granngården i stället.

Vitlökspulvret är till hästen :) .
Hon får det i maten, i af den här årstiden.

Oj då :p Kunde visst inte hålla fingrarna i styr, utan ringde och la till en vara på beställningen. Ett beigt Bucas Smartex Rain regntäcke :D Ytterliggare 995:- spänn fattigare :p

:eek:

(tio tio)

Senast ändrad av en moderator:

Roligt med en fräsch sadelkammare.
Hoppas att den blir fin!

alltid kul o shoppa. har ni köpt gård eller nått eftersom du ska inreda en sadelkammare?

jag blir sugen på o riva stallet.....men det kostar lite mer än dina inköp att bygga ett nytt:crazy:

Nej då, önskar att det vore så.. men jag har flyttat hästen till den andra anläggningen i Laxå där ridskolan är. Alla privatryttare i stora stallet har som varsit litet rum för sin utrustning typ och det är där jag ska inreda. :D

Japps :) Så det är så det ligger till , blir nog bra :) .
Ska knäppa lite kort på resultat sen med.

Men hur är det med dig o hästen då? Trivs ni bra där nere i Varberg? :)

Liknande trådar

Utrustning Under våren ska jag bygga boxarna i mitt blivande stall (:love: ) och sitter nu och funderar över boxinredningen då jag funderar över... 2
Svar
30
· Visningar
2 149
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka