I
isabelle_regina
ja nu har jag beställt lite grejjer till pållan igen
, d e ju livsfarligt att titta runt på olika sider som man kan beställa från.....
titta runt lite på hastshopen.com imorse och var bara tvungen att beställa.
det blev
ett ylletäcke
ett ländtäcke i ylle
en lädergrimma
lite benlindor
och stigbyglar
mamma å pappa var väl inte helt med på att jag skulle köpa ett till täcke men de va ju så fint.....
å när det nu fanns i ländtäcke oxå så varför inte ett sånt oxå?
å lägergrimma behöver hon faktiskt, den hon har har gått sönder i knäppet.
och benlinder kan ju va bra å ha i lite fler färger, så att det passar till schabraken.
och nya fina stigbyglar kan ju va snyggt till den nya dressyrsadeln som väntar på posten!!!
tro nu inte att ja e en bortskämd snorunge, ånej då, betalar allt själv (dock inte sadeln)
åsså e det inte mitt fel att det finns så många fina saker å i så många olika färger, man får ju aldrig nog!!!!
nån annan som bara vart tvungen att beställa nått nödvändigt eller nåt lite mindre nödvändigt på senaste tiden???
titta runt lite på hastshopen.com imorse och var bara tvungen att beställa.
det blev
ett ylletäcke
ett ländtäcke i ylle
en lädergrimma
lite benlindor
och stigbyglar
mamma å pappa var väl inte helt med på att jag skulle köpa ett till täcke men de va ju så fint.....
å när det nu fanns i ländtäcke oxå så varför inte ett sånt oxå?
å lägergrimma behöver hon faktiskt, den hon har har gått sönder i knäppet.
och benlinder kan ju va bra å ha i lite fler färger, så att det passar till schabraken.
och nya fina stigbyglar kan ju va snyggt till den nya dressyrsadeln som väntar på posten!!!
tro nu inte att ja e en bortskämd snorunge, ånej då, betalar allt själv (dock inte sadeln)
åsså e det inte mitt fel att det finns så många fina saker å i så många olika färger, man får ju aldrig nog!!!!
nån annan som bara vart tvungen att beställa nått nödvändigt eller nåt lite mindre nödvändigt på senaste tiden???