beställt från hastshopen! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare isabelle_regina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 161
I

isabelle_regina

ja nu har jag beställt lite grejjer till pållan igen:), d e ju livsfarligt att titta runt på olika sider som man kan beställa från.....
titta runt lite på hastshopen.com imorse och var bara tvungen att beställa. :)
det blev
ett ylletäcke
ett ländtäcke i ylle
en lädergrimma
lite benlindor
och stigbyglar

mamma å pappa var väl inte helt med på att jag skulle köpa ett till täcke men de va ju så fint.....
å när det nu fanns i ländtäcke oxå så varför inte ett sånt oxå? :)
å lägergrimma behöver hon faktiskt, den hon har har gått sönder i knäppet.
och benlinder kan ju va bra å ha i lite fler färger, så att det passar till schabraken. :D
och nya fina stigbyglar kan ju va snyggt till den nya dressyrsadeln som väntar på posten!!!

tro nu inte att ja e en bortskämd snorunge, ånej då, betalar allt själv (dock inte sadeln)
åsså e det inte mitt fel att det finns så många fina saker å i så många olika färger, man får ju aldrig nog!!!!

nån annan som bara vart tvungen att beställa nått nödvändigt eller nåt lite mindre nödvändigt på senaste tiden???

Sv: beställt från hastshopen! :)

Oj jag köper hela tiden något nytt till mina hästar - har 4 st och det är alltid något nytt "som jag tycker att dom behöver" ;)
Själv så beställer jag mkt ifrån Danmark och Norge (jag bor i Norge) + några gånger i Sverige.

Jag köper alltid saker jag behöver, men jag behöver mkt saker :angel:.

Jag (läs, mamma och pappa) har köpt (tar bara med hästgrejjorna):
Hoppsadel svart. Henri De Rivel
Träns svart (har inte köpt det än, köper det på torsdag :))
Brösta brun :eek:
Burberry-rutigt täcke, 200 g foder.
Hoppspö i silver/guld/svart.
Sen kommer jag inte ihåg något mer :p

sidan fanns inte? hastshopen.com ?

sorry! skrivit fel adress, kollat runt på för många sidor!!! :angel:
det var ju från ridsportshopen.com det var å inget annat....
men jag kan ju i.o.f ta å beställa från hastshopen oxå nu när ja ändå e igång :D finns säkert nåt fint att slösa pengar på där oxå!!! :)
nä jag får nog vanta ett tag iallafall..
täcket var ett billigare ylletäcke, gult med röda å svarta ränder å ländtäcket var oxå i sån färg. :love:

längtar så efter att paketet ska komma, finns det nåt roligare än att få paket med hästgrejjer???? men fy va tråkit de e om sakerna inte passar eller inte ser ut/har den kvalitet man väntat sig!!! :devil:

å vad va det för modell på hoppsadeln???
har själv en brun henri de rivel exlusiv (hoppsadel) å e supernöjd med den...

Begagnat, rena fyndet :D
Tror jag gav 500 spänn för det med frakt inräknat.

Måste nästan alltid handla något när jag går in i en ridsportbutik. Men sist höll jag mig på mattan.

Behöver dock köpa ny sadel.

Liknande trådar

Hästmänniskan Känner att jag behöver skriva av mig lite och få lite nya ideer och perspektiv. I november förra året sa jag upp min medryttarhäst... 2
Svar
37
· Visningar
4 319
F
Utrustning Känner mig så j-la nere och deppig just nu. Inser att något måste göras åt min transport. Antingen så får den gå igenom en helrenovering...
Svar
16
· Visningar
1 669
Senast: Fullblod
·
P
Utrustning Mitt släp är sålt, så idag bestämde jag mig för vad jag ska ha för nåt... Det blev ett Boj (inte så svårt val, värre vad man skulle ha... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 535
Senast: Joura
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt... 2
Svar
22
· Visningar
4 137
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?