Beställt täcke!

Tussilago

Trådstartare
Bör komma om 5 veckor. Från z-täcket, ett tunnt sommartäcke. Täcket mörkgrönt, kantbanden gula och passpoalen klargrönt. Längtar till jag får det! Sen ska det broderas på med gult. "Tussilago" så klart! Längtar! Hoppas jag hinner få det till Riksutställningen så att jag kan använda det där. Nån annan som beställt täcken tidigare? Färger? Bild?

Sv: Beställt täcke!

Jag får hem täcket om 5 veckor först, med då kommer det bilder på det! Lovar! Hästens färger är ju gult o grönt, eftersom hon heter just...

Tussilago...*ler*

fint och passande :D!
fanns ingen bild på sidan?

Det är på z- täckets hemsida. www.z-tacket.com Tror jag att det är iaf.
Jag ska ha täcket för 599, med färgerna på ett av ländtäckena längst ner, o så gula kantband. Men bild kommer framåt när jag fått det!
Om inte annat så när hon har det på sig på riksutställningen!

Vad fint det låter! Längtar tills vi får se bilder...

Dollar

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 342
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 063
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Jag har tidigare gnällt här angående om man som hästägare inte borde boka en box redan när man betäcker sitt föl. Boxen kan ju hyras ut...
Svar
16
· Visningar
1 490
Senast: anni0301
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens... 2
Svar
26
· Visningar
6 137
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka