Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon här som spelar Betapet och vill spela med mig? Jag försöker nästla mig in i andras spel, men de dissar mig. Troligtvis har de väl bestämt med någon.
Har precis skaffat konto och har inte spelat ett enda spel, så jag är väldigt mycket nybörjare!
Jag spelar så mycket jag bara hinner! Har spelat ett par år nu så kanske är kanske inte en lämplig motståndare, i de första spelen har man fullt sjå att lära sig upplägg och de olika x-rutorna
Eftersom alla spelar wordfeud men jag inte har någon iphone, och eftersom jag önskat mig Alfapet i julklapp och otåligt måste vänta drygt en månad till skaffade jag nytt konto på betapet efter ett par års uppehåll. Mene... man blir ju bara dissad av de andra spelarna?
Trädgård & Växter
Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
Juridik & Ekonomi Det var en superbra sida! Men det känns som om jag inte hör hemma där. Jag har ju aldrig blivit slagen. Han har ju aldrig sagt rakt ut...