Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ger inget speciellt utöver betet, förutom mineraler.
Kanske att hon får lite betfor+morötter och extra salt eller något om vi har varit ute extra länge, men annars inget.
Ger liten skvätt havre, Hestekraft och betfor för att blanda i Flexijoint, biotin, Kisergur och mineralerna, varje dag.
Han får semester mest hela sommaren - är sjukpensionär pga pålagringar. Rider 1-3 gg/veckan under sommaren, då får han lite extra kraftfoder.
När dom går ut på bete behöver dom inte lika mkt foder som på vintern. Jag ändrar min hästs foderstat efter hur hon ser ut och känns. Som nu på sommaren (som kmr komma nån gång) ger jag nästan bara havre eftersom hon annars blir ännu fetare än hon brukar bli. Med lite havre orkar hon bli av med fettet
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...