Bett fråga....

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ConfettiCavat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 807
C

ConfettiCavat

Håller på att leta efter bett till min häst. Jag vet vad jag vill ha och det är ett 3-delat eggbett om det är mässing eller inte bryr jag mej inte om bara det inte är syntet. Har tittat hos lantmännen men det minsta de kan få hem är 12,5 och jag behöver 11,5.
Har sett på h**ks men undrar om det är nån som vet var man kan få tag i ett billigare?

Sv: Bett fråga....

Globus har från stl 9,5, både rostfritt och gulmetall (mässing?).

De flesta butiker kan ta hem Globus sortiment, t.o.m. Granngården här har börjat med det.:)

Vårat Granngården tar inte hem det, de tar bara hem Jacson och det kostade över 300:-. Men jag får ta och åka till nåt annat granngården. De kan inte så jätte mycket här heller så de fattar ju inte vad man menar att man vill ha.

Alltså, jag förstår inte hur alla med så pass normala storlekar kan ha svårt att hitta bett? Är det ovanligt bra utbud här nere, eller?

Min häst drar också 11,5 i munnen, har aldrig haft några problem att hitta bett till honom.

tycker hööks ligger ganska lågt i pris, jag köpte mitt eggbett på mantorpstravshop för 200 kr i stl 11.5

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 612
Senast: Tuggben
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 693
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 117
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 977
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31