Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hm... Tror att jag ska special beställa ett 14 cm bett från ridsportsbutiken här, jag tror att dom kan fixa ett.
Men detta kan nog ta lite tid, så sålänge så undrar jag om ni tror att det funkar att köpa ett 14,5 cm bett och sätta på bettplattor?
Alternativt sätta på två bettplattor på varje sida, hört att folk gjort det.
Vilket mega stort bett Vad är det för häst som ska ha det?
Håller mde i övrigt, det är riktigt svårt att hitta hela storlekar, men tyvärr är inte alltid betten rätt utmätta. Jag köper oftast 9.5 bett som är 10.0 som min valack behöver.
Jag hade tagit med mig måttband och mätt ett par i 13.5 i olika ridsportsbutiker, många är faktiskt större !
Jo, stort är det Det är en irländsk hopphäst av grövre modell som ska ha det Vi har haft bett som är mindre nu på senaste men nej, tandläkaren mfl säger minsann att han ska ha 14 cm, så vi får helt enkelt prova och se hur det ser ut.
Vi har ett gammalt bett som är 14 cm, dock har det typ "töjt" sig och blivit 14,5 cm vilket inte funkar alls.
Ekonomi & Juridik Du tänker dina stallkompisar ska banka på skåpen och stjäla passen?
Jag försöker inte få dig att göra si eller så, men det kan ju vara...