• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 880
N

Notorius

Jag har ett bett till min häst (såklart) som börjar bli vääldigt slitet och jag försöker hitta ett nytt likadant, men det är jättesvårt :cool:
Det ser ut som ett tränsbett, väldigt smalt och platta bettringar. Nån som vet vart man kan få tag på det ?

Sv: Bett

kan du inte visa en bild? det blir lite lättare då :)

Álin skrev:
Fasta eller lösa ringar?

Det går att röra på ringarna så jag antar att de är lösa, för fasta är de väl bara när de inte går att röra upp och ner?

Det är inte det. Mitt är smalt och tvådelat och inget eggbett ;)
Jag kan försöka ta ett kort på det imorrn.

Oj, det var Hööks bett jag menade att det var eggbetten som hade platta ringar.
Det låter som att du har någon form av brindongbett.. visa gärna bild på det så blir det lättare! ;)

Googlade lite och hittade detta bett, är det ett sådant?

15435.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
492
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 779
Senast: cirkus
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 641
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025