Sv: Bett.

Ja!!:D Du borde egentligen marknadsföra den ideen!:idea: (eller vad det heter):o

Ja! Sen kommer de bli lika hatade som Pessoabetten och då får de döpa om dem! ;)

Jaa!:D

Men lycka till nu med bettet, kan tyvärr inte hjälpa dig!:( Men vem vet, inom kort så kanske sorbe-bettet kommer och slår hela världen av häpnan...;)

Jo, jag har också hittat precis sånna jag ska ha, men inte i mässing, de är typ fööör dyra ligger på 400 kr +!

jag har kollat runt på olika hemsidor men hittar inga tredelade bett i mässing. Och hästaffären jag köpte mitt bett i har ingen hemsida :mad:
Annars får du helt enkelt köpa ett tredelat med rörliga ringar och sätta dit genomskinliga bettringar :p

aha, det var ett shit. jag tycker 200 är svindyrt:cool:

dom i mässing (finns ju i koppar oxå) är ju dyrare så man får nog räkna med att lägga till en hundralapp minst. Varför ska du ha just i mässing?:) *har bara skumläst tråden*

fy bubblan:p Då tycker du säkert att jag är helkorkad som kommer i brun sadel, svart/vitt träns, grön pad och blåa lindor då:angel: ?

Men tänk såhär: Hästen tar ju inte skada av att bettet är i mässingsfärg istället för silver , om han ens märker något. Plus att mässing kan förknippas med brons som i sin tur betyder dåligare än silver i tävlingssammanhang:angel: Jag tror inte heller människorna i din omgivning kommer ställa sig och gapa åt ditt fula val av ett silvrigt bett istället för ett i mässing
Och jag tror inte heller att din ridkvalitét och status kommer försämras ifall du har ett silverbett..:rofl:

....Men visst, ingenting är omöjligt......

Senast ändrad av en moderator:

Hästen går redan på ett mässingbett och trivs med det.

Sen kan jag ju inte förstöra min image heller! :p

Senast ändrad:

Sparf skrev:
Hästen tar ju inte skada av att bettet är i mässingsfärg istället för silver , om han ens märker något. Plus att mässing kan förknippas med brons som i sin tur betyder dåligare än silver i tävlingssammanhang:angel:

Eller med guld ;)

HYSCH HYSCH!! jag försöker knäcka matchningsfreaket inom henne :angel:

men köp ett par bettringar för 19 spänn istället så blir det ju som eggbett nästan. Varför inte ett par rosa?

Men varför ska jag inte få köpa det jag vill? Jag vet att det finns, gäller bara att någon ger mig en länk eller nått...

Jag ska ha med fasta ringar, inte lösa.

såklart du får.......men det kommer bli svårt verkar det som.
det blir så mycket billigare och enklare bara om man gör på andra sätt.......

Det kostar att ligga på topp=)

vill du så gärna ha ett i mässing får du väl ta å betala för de åxå=)
Eller så köper du en byrk med guldfärg;)
Så blir du avständ från tävlingar för all framtid pga doping:crazy:

Till min pålle tycker jag att silverfägat e snyggast=)

De lixom skär sig med mässing mot hans färg:crazy:

Så jag kör me silverfärgat tredelat eggbett med små ringar=) han skulle inte se klok ut med stora ringar=)

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i... 2
Svar
27
· Visningar
2 849
Senast: villhöver
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 244
Senast: starcraft
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 530
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka