Sv: Bett.

Men vad alla ska envisas då! :mad:

Lägg ner, jag HAR HITTAT ett bett som jag ska ha, va f*n ska inte jag då få ha det bettet jag vill?

Sorbe skrev:
Ja, hos Globus, ska ner sen och fråga vad de kostar.

Okej, vad kul att du hittade ett till slut!:) Slipper du tillverka ett eget bett!:p

Du får väl ha det bettet som du vill ha.;) Det är ju du som bestämmer, inte dom andra!:p Så det är ju bara att strunta i dom ifall du tycker dom är störande.

ehh va? jag har inte sagt att du inte får ha de bett du vill. läs om mitt inlägg...

Jo, du och sparf eller nått försöker få mig att köpa ett silverfärgat.

Äh, jag får tillverka ett eget iaf! Får höra med er här på Buke och gå efter era önskemål och tillverka en hel kollektion! ;)

Ja, det får du göra! Jag skulle också vilja ha ett mässing tredelat eggbett, tack!!;)

Sparf skrev:
Annars får du helt enkelt köpa ett tredelat med rörliga ringar och sätta dit genomskinliga bettringar :p

Är det bara jag som inte fattar vad hon menar!:confused: Sätta dit bettskivor och så blir det fasta ringar!:confused:

Eller hur? Jag funderar också på vad människan menar!

Bettskivor menar hon nog, men de används ju för att bettet inte ska åka in i munnen... Det behöver då inte jag!

Ja, precis. Bettskivor och fasta ringar är det ju stor skillnad på...!

Sorbe, ta inte allt så allvarligt, hon skojar ju bara med dig ;)

Jag som tycker det är svårt att hitta bett med små ringar överhuudtaget? Tur att jag inte är i behov av det :P Bra att du hittat nåt som kanske funkar dock :)

Tar det inte allvarligt, blir bara lite irriterad när en håller på och jag har sagt att det är bra och en till börjar likadant...

Ska vi byta då? Så du hittar de små och jag de normala? ;)
Jag har inte sett bettet IRL, ska höra om det är så som det ser ut på bilden, men det hoppas jag!
Vad tror du? www.globussport.se, sen hästen - bett - muffbett - tredelat eller nått i deras "Golden Series" eller vad det nu heter? *har inte sidan uppe*.

Jodå, dedär är med normala bettringar. Går du in under "bridonger" så är där muffbett där också, och de har små ringar. Syns skilnad :)

nä de sa jag inte. har du läst mitt inlägg över huvud taget? jag sa att det kostar att ligga på topp. vill du ha ett mässing med stora ringar och det bara finns ett för 400 får du betala för de sa jag. nu hade du ju hittat ett hos globus så de va ju bra.

Jag sa att jag har silver till min, inte att du skulle ha de.

The_grinch skrev:
De med små ringar är bridonger. Ska du testa ett med fasta ringar kan jag rekomendera detta, det är väldigt trevligt.
10006.jpg

Det såg trevligt ut, var finner man dessa bett?

Men du behöver inte ens babbla om din häst då det inte var det det handlade om...

Nej, det har jag inte.

Jag tänker inte betala mer än 400 kr på ett bett jag ska PROVA om hästen gillar det, dumt att lägga ut mycket pengar på ett bett hästen kanske inte gillar, eller hur?

Jag bryr mig ursäkta inte om att du har silverfärgat bett på din häst, det handlade inte om det och det handlade inte om dina åsikter om vad du tycker om färgen på betten heller.

Jag sa inte heller att jag bara hittat det bettet jag söker för över 400 kr, för jag har inte hittat några över huvud taget!
Nu har jag hittat ett, så, fine?

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i... 2
Svar
27
· Visningar
2 849
Senast: villhöver
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 244
Senast: starcraft
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 530
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka