Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det kallt ute så värmer jag det alltid, brukar göra som PrinceFair säger, att spola i varmvatten tills det är lagom varmt, så slipper man står där och bli kall om händerna.
alltid när det är kallt.. men mitt i smällkallaste vintern rider jag på hackamore, tycker synd om pållen som måste ha en metallklump i munnen då..
spolar det oftast i varmvatten, ska jag värma det i händerna fryser jag ihjäl sen när ja går ut...
hade det funnits varmvatten i stallet hade jag gjort det, men jag brukar andas på det/värma i händerna... men jag fick en pik om det igår, därför jag undrade...
Brukar alltid värma det, på vintern spolar jag bettet i varmvatten innan jag tränsar. Har en häst som alltid ska hålla huvudet på min axel när han ska tränsas, så han får hålla en stund medans jag värmer bettet då blir han nöjd
Vi har inte heller varmvatten ännu, men vi har ju självklart en vattenkokare, för helt utan varmvatten kan man ju inte vara! Bara att koka upp lite vatten medan man gör i ordning hästen och hälla över bettet när det är dags att tränsa, brukar vara lagom varmt då.
Hästmänniskan Beklagar situationen det är verkligen tufft. Jag har också varit med om en svår ridolycka och kunde inte gå efteråt. Lyckades lära mig...