JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Idi_oten
Startdatum
Startdatum
16 Dec 2007
Svar
Svar
22
Visningar
Visningar
1 593
Sv: Bettfråga
Lycka till
och återkom gärna med resultatet
Tack! idag sänkte jag sidostyckena ett hål, han verkade gilla de! Men ska se vad han tycker i morgon när jag rider (Longerade idag) Har också fått tag på ett hackamore som jag tänkte testa
hej madds
jag har ett sånt här funkade jätte bra på keaton du vet unghingsten.
värt att prova
det är ett myler comfort snaffel
ring om du vill prova
Utrustning
Långt inlägg!
Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av...
2
Utrustning
Hej
Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Träning
Min snart 5 åring rids på sidepull. Han är mycket känslig så det fungerar alldeles utmärkt. Nu är det bara det att ibland kan det vara...
2
3
Utrustning
Hej! Ny här på forumet!
Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader.
Vi har problem med bett och att hitta...
GVFÖ 2025
Kultur Ja, de verkar ha det toppen. Det var ändå lite komiskt hur de pratade.
Palermo
8 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Du vet vad man säger va? Som man har det på skrivbordet så är det i huvudet och vem vill ha ett tomt huvud?
Krålus
9 minuter sedan
Svar: 939
Visningar: 27 842
Allmänt
Scenföreställningar
Kultur I lördags såg jag Ghost! Sjukt bra konsert! Önskar att liveversioner från den här turnén släpps på Spotify. Tyngre än studioversionerna...
Lingon
14 minuter sedan
Akvarietråden V
Övr. Djur Två som inte kunde hålla helt sams, de brukar annars inte bry sig om varandra alls vid matning:
Scandi
23 minuter sedan
Svar: 1 439
Visningar: 43 612
Djur
Kattbilder #10
Övr. Katt Seven väntar på mat. Hon åt 5 minuter tidigare, men 5 minuter är ungefär 5 timmar i Sevens värld. Så klart hon är hungrig sådär 5...
MissFideli
Idag kl 18:02
Svar: 621
Visningar: 33 155
Katt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Malla fick order av tandläkaren att käka smärtstillande i 14 dagar för att se om hon slutade gnissla tänder. Och det gjorde hon! En...
MissFideli
Idag kl 18:01
Svar: 1 174
Visningar: 62 144
Katt