Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hihi, nä det är klart, bara antog att du visste eftersom du undrade vad den hade haft för resultat...ska söka lite på internet och se vad jag hittar....
Har läst på den. Antar att du också såg den på travshopen? Syntetbett kan ge skav (små brännskadeliknande?) och man smörjer på det för att förhindra detta. Tor också att det är äpplesmak på det.
Första tanken är att om man rider med gummibett och behöver bettpasta kanske man ska leta efter andra (bett-)alternativ? Jag menar, sån pasta kan väl inte sitta kvar ett helt ridpass om hästen skummar och tuggar och rör på bettet?
min får inga brännskador eller skav men jag tycker bara att det är kul att pröva nya saker, han kanske gillar den, eller så gör han det inte o då slänger jag den, kostar 60 kronor lr nått.
Skola & Jobb Lönen är relativt låg jämfört med flera andra akademiska yrken med samma utbildningslängd. Det tar 5,5 år att utbilda sig och räkna med...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...