• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Fullblod
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 140
  • Visningar Visningar 9 711
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: BF idag!!

*knapplån*

Jepp tack Explosiv för att du inte berättade allt :banana: ... puss på dig...

Jodå fick en underbar liten flicka i måndagskväll efter 29 timmars värkarbete... men jisses... det är hon värd... hon är heelt fantastiskt...

Tack alla för gratulationerna... är världens lyckligaste mamma :love:

3dagar.jpg

Här har ni underverket som dessvärre inte fått något namn än... :love:

Grattis till den söta underbara flickan!!!

Årets bukebebis!

Hihi årets bukebebis ja man tackar... ska tala om detta för lillan :bump: :banana: ...

Tack!! Ja jag tycker ju iaf att hon är världens finaste :love:

Ja en riktig charmig flicka du har fått!

Hur mycket vägde hon och hur lång?

Vad skönt att hon inte vägde mer fastän du gått över tiden så mycket! Det är något jag oroar mig för...!

Jo jag vart jätteförvånad faktiskt... men det var tack och lov en liten lättviktare... :love: ...

Fullblod skrev:
Jepp tack Explosiv för att du inte berättade allt :banana: ... puss på dig...

Mmm.. :cool: Jag tänkte just att jag kanske sagt för mycket.... men jag hoppas det var okej. Jag skaffade en massa buke-gratulationer till dej :love: hahaa... Gissa om Kim "längtar" till nästa helg då han kommer ner eller. Han är bebis-sjuk. Så om det är okej kommer vi o besöker mitt syskonbarn då :smirk:
Och ska jag vara ärlig kan jag nog inte hålla mej till helgen, så vi ses säkert i veckan, "syrran"....

/Xplosiv

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 368
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 094
Senast: tomte
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka