alazzi

Trådstartare
Så galet svårt det är att hitta något som verkligen passar! Jag har köpt på olika ställen men inte hittat rätt. Provat Twilfit, Miss Mary osv utan att det blivit rätt. Bästa har varit BonPrix men de har ju inga butiker längre så numera vet jag inte.

Mitt problem är att jag behöver en lite större storlek.
 
Så galet svårt det är att hitta något som verkligen passar! Jag har köpt på olika ställen men inte hittat rätt. Provat Twilfit, Miss Mary osv utan att det blivit rätt. Bästa har varit BonPrix men de har ju inga butiker längre så numera vet jag inte.

Mitt problem är att jag behöver en lite större storlek.
Jag har också en större byst och köpte senast bh från Prima Donna. https://www.primadonna.com/
Dyra, men helt klart värt det. Sitter bättre än någon bh jag haft innan.
Provade dock ut i butik för att få rätt storlek.
 
Jag har i flera år (innan reduktion gjordes) köpt mina BHar via eBay. Hade 36H i engelsk storlek och de märken som passade mig bäst var Elomi, Fantasie och Freya.
Kolla om du kan hitta någon underkllädesbutik som har de sorterna så du kan prova dig fram till vilken storlek just du ska ha, av just dessa. Sen kan du beställa online till mkt bättre pris...
 
Jag har i flera år (innan reduktion gjordes) köpt mina BHar via eBay. Hade 36H i engelsk storlek och de märken som passade mig bäst var Elomi, Fantasie och Freya.
Kolla om du kan hitta någon underkllädesbutik som har de sorterna så du kan prova dig fram till vilken storlek just du ska ha, av just dessa. Sen kan du beställa online till mkt bättre pris...
Tack! Jag kollar.
 
Så galet svårt det är att hitta något som verkligen passar! Jag har köpt på olika ställen men inte hittat rätt. Provat Twilfit, Miss Mary osv utan att det blivit rätt. Bästa har varit BonPrix men de har ju inga butiker längre så numera vet jag inte.

Mitt problem är att jag behöver en lite större storlek.

Freya och Fantasie är två jättebra märken för större storlekar. Jag beställer oftast från Bravissimo i UK eller från Feminint i Sverige.
 
Jag håller med föregående talare. :up:
Nu vet jag inte om Ellos levererar till Tyskland, men de har ofta bra erbjudanden då det kan löna sig att köpa.
 
Så galet svårt det är att hitta något som verkligen passar! Jag har köpt på olika ställen men inte hittat rätt. Provat Twilfit, Miss Mary osv utan att det blivit rätt. Bästa har varit BonPrix men de har ju inga butiker längre så numera vet jag inte.

Mitt problem är att jag behöver en lite större storlek.
Triumph?
Miss Mary brukar inte passa mig men Triumph gör.
 
Ska leta efter det.

Twilfit minskade omfångsstorleken dramatiskt och ökade kupstorleken. Men det är så obekvämt med ett så litet omfång.

Sitter den bra i övrigt? Jag har sett massor med reklam för någon slags förlängning. Liknande sadelgjordsförlängare fast för BH.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 348
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 160
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 479
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp