Bukefalos 28 år!

BIA-mätning och inregistrering till Viktkampen

Status
Stängd för vidare inlägg.
BIA-mätningen igår var intressant, att jag har mer fett än snittet för en kvinna i min ålder och längd ska ha var ju ingen överaskning ........men att jag faktiskt även har mer muskler än vad snittet har :eek:
Nu hade jag även ganska mycket "för mycket" vätska också gjorde att vikten var liiiiite högre än den borde. Rent tävlingsmässigt i viktkampen gör ju det ingenting är ju bara en fördel:D (hade redan gått ner en hel del i morse)

Sen kan jag tycka själva kostrådgivningen var lite väl basic för min del, men jag kan nog styra in det på lite högre nivå så småningom :sneaky:. Nivån var på "Vad är en kolhydrat och hur mycket protein innehåller 100 g kyckling ?" Jag är ju mer intressed av "När ska jag inta kolhydrater och protein för att optimera fettförbränning och muskelbyggnad på hormonnivå" :D
Däremot hade hon inga problem med att jag äter LCHF och inte tallriksmodellen. Ska däremot prova kickstarta lite med en två dagars pulverfasta. Det ingick nämligen gratis just två dagars GO som de kallar det och 14 dagar BAS måltidsersättning, så varför inte testa när det inte kostar något.

Ikväll är det första gruppträffen, vi blir ca 10 st, så ganska stor grupp. Är faktiskt riktigt taggad på det här.
Vem vet, kanske inte behöver bada i vassen till sommaren :up:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp