domino Trådstartare 18 Maj 2004 #1 ... och Big Horn läder/cordura. Någon som vet om de passar travare? Eller är dom för korta? Sen undrar jag om de är tunga?
... och Big Horn läder/cordura. Någon som vet om de passar travare? Eller är dom för korta? Sen undrar jag om de är tunga?
S Sweet 18 Maj 2004 #2 Läder/cordura sadeln väger ca 8 kg. Om de passar travare är det bara att prova sig fram. Travare kan ju se väldigt olika ut i kroppen.
Läder/cordura sadeln väger ca 8 kg. Om de passar travare är det bara att prova sig fram. Travare kan ju se väldigt olika ut i kroppen.
domino Trådstartare 18 Maj 2004 #3 Ja det förstår jag, jag uttryckte mig lite dumt... Är det någon som har nån av de sadlarna till sin travare?
Ja det förstår jag, jag uttryckte mig lite dumt... Är det någon som har nån av de sadlarna till sin travare?
domino Trådstartare 18 Maj 2004 #5 Oki, de ser ursköna ut... Hur är det på Hööks, får man låna hem sadel o prova innan man bestämmer sig för köp? Har de provsadlar?
Oki, de ser ursköna ut... Hur är det på Hööks, får man låna hem sadel o prova innan man bestämmer sig för köp? Har de provsadlar?