biggles avkommor!!!!!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare angelhorse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 998
A

angelhorse

Ni som har Biggles(e Briar) avkommor kan ni skriva och berätta hur
dom artar sig ,själv har jag en 4-åring valack med super temprament , otroligt smart och lättlärd kommer bli en 150000kr häst minst...:banana: :banana: :banana: :banana:

Sv: biggles avkommor!!!!!!

Har tyvärr ingen efter biggles, men gillar den hingsten. Har du ngn bild på din vackra?

själv har jag en 4-åring valack med super temprament , otroligt smart och lättlärd kommer bli en 150000kr häst minst...:banana: :banana: :banana: :banana:

Fin skytfaktor inte för att jag tror att många bryr sig över hur dyr din häst kommer att bli vid en ev. försäljning av den.

Bara undrar, har det betydlese hur mkt den kommer att kosta???

Har du ingen bild på den??

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 499
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 567
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 283
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka