Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver inte visa din rumpa om du inte vill.jag tycker de är hemska, jag vill inte se andras rumpor och jag vill inte visa min egen.
Ibland kommer jag på mig själv med att tänka att det vore så jäkla najs om alla bara kunde ha på sig vilka kläder de vill. Sen inser jag att det ju faktiskt är så på riktigt också. Den insikten har räddat min dag många gånger![]()
Detta mode med att man ska visa hela rumpan vad är det för något? Det måste vara det fulaste på länge? Vad tycker ni om strong bikini?
jag tycker de är hemska, jag vill inte se andras rumpor och jag vill inte visa min egen.
Nu menade jag inte riktigt tillfällen där det finns faktiska regler om klädsel utan att vi generellt har en frihet i detta landet där man får lov att bära vilka kläder man vill på rätt plats utan att diverse moralpolis ska komma och ha åsikter om ens val av kläder. Vill jag gå med stringbikini på en allmän badstrand så är det helt okej. Tycker man att det är snyggt får man lov att ha på sig det (med vissa undantag som sagt) oavsett vad omgivningen anser vara snyggt eller inte.Absolut. Ett undantag dock; i affärer, särskilt livsmedelsaffärer ska man ha på sig något på överkroppen (män) och det inkluderar inte ett ärmlöst linne (eller bikinitopp) på sommaren när det är varmt och folk svettas. Eftersom jag är kort ser jag också gärna att folk inte har på sig ärmlöst linne i lokaltrafiken om det är trångt eftersom det just när det gäller män som är längre och inte rakar sig under armarna, min näsa är precis i linje med deras svettiga armhålor.
Bättre det än dessa badbyxor:Detta mode med att man ska visa hela rumpan vad är det för något? Det måste vara det fulaste på länge? Vad tycker ni om strong bikini?
jag tycker de är hemska, jag vill inte se andras rumpor och jag vill inte visa min egen.
Fantastiska ju!
Endast 99,90 kr på Biltema!Fantastiska ju!![]()
Och faktiskt även om man själv tycker att det är fult.Tycker man att det är snyggt får man lov att ha på sig det (med
Shit, måste ha!
Jag förstår inte hur detta är något att överhuvudtaget bli upprörd över. Herregud, folk får väl ha vilka badkläder de vill!