Såhär ser den ut... ifall ngn sett nån sån nån annanstans :)

:)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210529-220734_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210529-220734_Samsung Internet.jpg
    123,1 KB · Visningar: 41
Jag har äntligen hittat en bikini-överdel som jag tycker är fin! Fick alltså hem den idag, men jag funderar på om det finns risk att den inte sitter kvar på plats.. Storleken är bra alltså, den är inte för liten, men jag är väl ovan.

Jag köpte en sport-bh tidigare också att bada i och kommer väl ta den vid "vildare bad" från båt/brygga o så, men tyckte den här var fin...

Men funderar på om jag kanske kan ta en bit av banden och sy dit i ringningen med en rosett typ? Så det blir mindre risk för smitning ^^. Vad tror ni om det? Som på bilden. Har ingen symaskin, så kommer sy för hand, men det finns ett undre lager, så stygnen behöver inte synas utanpå iaf.

Tror ni det hade kunnat bli bra? Behövs det? Ni som har liknande bikinisar, sitter de på plats bättre än jag tror kanske...?
 

Bifogade filer

  • 20210617_150945.jpg
    20210617_150945.jpg
    90 KB · Visningar: 32
Jag har äntligen hittat en bikini-överdel som jag tycker är fin! Fick alltså hem den idag, men jag funderar på om det finns risk att den inte sitter kvar på plats.. Storleken är bra alltså, den är inte för liten, men jag är väl ovan.

Jag köpte en sport-bh tidigare också att bada i och kommer väl ta den vid "vildare bad" från båt/brygga o så, men tyckte den här var fin...

Men funderar på om jag kanske kan ta en bit av banden och sy dit i ringningen med en rosett typ? Så det blir mindre risk för smitning ^^. Vad tror ni om det? Som på bilden. Har ingen symaskin, så kommer sy för hand, men det finns ett undre lager, så stygnen behöver inte synas utanpå iaf.

Tror ni det hade kunnat bli bra? Behövs det? Ni som har liknande bikinisar, sitter de på plats bättre än jag tror kanske...?
Jag har liknande (se tidigare i tråden), har storlek 75 D i bh, och mina sitter förvånansvärt bra på plats även vid lek med barnen osv. Du kan ju köra ett gympapass i den hemma och testa :)
 
Jag har liknande (se tidigare i tråden), har storlek 75 D i bh, och mina sitter förvånansvärt bra på plats även vid lek med barnen osv. Du kan ju köra ett gympapass i den hemma och testa :)

Det låter bra!
Jag får nog prova den i vattnet idag! Vill bada nu!
Och jag vill ju ha kvar den... tycker jag inte den sitter kvar idag så provar jag sy dit en rosett!
 
Fick hem min bikini igår och den satt som en smäck! :up: Blir perfekt att åka och bada i! Fanns inget som kunde ta sig ur där, varken skinkorna eller brösten! 🙈😂

Tyget var fint, men axelbanden var lite bredare än vad jag trodde, såg först lite ”tantig” ut vid första anblicken men jag tror jag ska rocka den ändå! 😅

Byxorna var en blandning mellan vanlig trosa och hipster så det känns skönt att dom täcker lite mer, däremot så upplever jag lite att höfterna blir ÄNNU bredare i en sån modell, men jag kanske ser fel, höfterna/låren/rumpan är det absolut värsta jag vet med min kropp så jag tror inte jag hade känt mig nöjd oavsett vilken modell jag hade haft på mig.

Hur som helst så gör den nog det den ska göra när vi åker iväg och badar. 😅
Vad valde du för storlek. Jag försökte mäta och kolla i deras storlekstabell men det blev jättekonstigt.
 
Jag kunde inte motstå att köpa en ny bikini från Lindex.
Beställde igår och det kommer bli levererad imorrn. Fick titta storleken på min gamla bikini för att klura ut vilken storlek som skulle kunna passa på denna också.

Själva toppen var stl 38 så tog samma på den, trosorna på den gamla bikinin var stl 40, men den storleken fanns inte var bara S, M och L osv. Tittade i storleksguiden och mätte på mig själv, hamnade i något mellanläge mellan S och M, kollade vart stl 40 hamnade och det var M, så tog den så får vi se om det blir bra. Lite spännande å nervöst är det. :p

rod-bikinitrosa-regular
 
Jag kunde inte motstå att köpa en ny bikini från Lindex.
Beställde igår och det kommer bli levererad imorrn. Fick titta storleken på min gamla bikini för att klura ut vilken storlek som skulle kunna passa på denna också.

Själva toppen var stl 38 så tog samma på den, trosorna på den gamla bikinin var stl 40, men den storleken fanns inte var bara S, M och L osv. Tittade i storleksguiden och mätte på mig själv, hamnade i något mellanläge mellan S och M, kollade vart stl 40 hamnade och det var M, så tog den så får vi se om det blir bra. Lite spännande å nervöst är det. :p

rod-bikinitrosa-regular
Kan hälsa att det blev jättebra, glömde visst bort att återkoppla. 🙈😅

17BA44CD-40B4-4F83-A66C-CDF974140AE6.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp