Skönt att det är fler än jag som blev "på-lurade" nya badkläder :angel::D
Jag behöver den verkligen inte egentligen. Har två typ oanvända sedan förra året men I svart och svart/mönstrad så jag lyckades övertyga mig själv att jag också behöver en I FÄRG!
Eller nåt åt det hållet...😇
 
Jag har köpt två stycken från Shein! Jättebra i storlekarna och kvaliten tycker jag, och finns massa olika modeller och färger/mönster/passformar.

Har köpt en "vanlig" utan bygel, med vanliga axelband (kan inte heller ha halterneck) och en med långa ärmar! Jag har tatuerat en massa blackwork på ena armen nu så jag kan behöva ha en långärmad bikini ifall det blir långa dagar på stranden (väldigt svarta tatueringar kan bli väldigt varma om man har dom i solen för mycket).
 
Fick hem min bikini igår och den satt som en smäck! :up: Blir perfekt att åka och bada i! Fanns inget som kunde ta sig ur där, varken skinkorna eller brösten! 🙈😂

Tyget var fint, men axelbanden var lite bredare än vad jag trodde, såg först lite ”tantig” ut vid första anblicken men jag tror jag ska rocka den ändå! 😅

Byxorna var en blandning mellan vanlig trosa och hipster så det känns skönt att dom täcker lite mer, däremot så upplever jag lite att höfterna blir ÄNNU bredare i en sån modell, men jag kanske ser fel, höfterna/låren/rumpan är det absolut värsta jag vet med min kropp så jag tror inte jag hade känt mig nöjd oavsett vilken modell jag hade haft på mig.

Hur som helst så gör den nog det den ska göra när vi åker iväg och badar. 😅
 
Jag har köpt två stycken från Shein! Jättebra i storlekarna och kvaliten tycker jag, och finns massa olika modeller och färger/mönster/passformar.

Har köpt en "vanlig" utan bygel, med vanliga axelband (kan inte heller ha halterneck) och en med långa ärmar! Jag har tatuerat en massa blackwork på ena armen nu så jag kan behöva ha en långärmad bikini ifall det blir långa dagar på stranden (väldigt svarta tatueringar kan bli väldigt varma om man har dom i solen för mycket).

Jag älskar deras bikinisar, men har aldrig vågat beställa därifrån. Fått för mig att det är en väldigt utländsk sida där storlekarna är extremt små, och framförallt trosorna täcker väldigt lite... Men deras färger och mönster är helt magiska! :love:

Sen säljs väll över och underdel ihop? Jag behöver oftast 40 övertill och 42 nedtill...
 
Jag älskar deras bikinisar, men har aldrig vågat beställa därifrån. Fått för mig att det är en väldigt utländsk sida där storlekarna är extremt små, och framförallt trosorna täcker väldigt lite... Men deras färger och mönster är helt magiska! :love:

Sen säljs väll över och underdel ihop? Jag behöver oftast 40 övertill och 42 nedtill...

Jag var också rädd för det, men nu har jag beställt mycket därifrån och faktiskt inte! Storlekarna stämmer jättebra med det vi är vana med här, så jag är imponerad! Bra kvalitet också, relaterat till priset - det är ju såklart inte som om man köper ett jättedyrt märke men ja, jag tycker att det är väldigt bra kvalitet för priset!

De flesta bikinis finns att köpa över- och underdel separat :up:
 
Jag var också rädd för det, men nu har jag beställt mycket därifrån och faktiskt inte! Storlekarna stämmer jättebra med det vi är vana med här, så jag är imponerad! Bra kvalitet också, relaterat till priset - det är ju såklart inte som om man köper ett jättedyrt märke men ja, jag tycker att det är väldigt bra kvalitet för priset!

De flesta bikinis finns att köpa över- och underdel separat :up:
Då ska jag kika in där också! ❤️
 
Hur är storlekarna på deras grejer? Och returpolicyn?

Så sjukt fina! 😍😍
Jag gick efter storleksguiden och det blev rätt. Det var inte min vanliga storlek, men jag gick efter mätningarna. Kvaliteten kändes förvånansvärt bra tycker jag. Retur har jag ingen koll på.
 
Jag gick efter storleksguiden och det blev rätt. Det var inte min vanliga storlek, men jag gick efter mätningarna. Kvaliteten kändes förvånansvärt bra tycker jag. Retur har jag ingen koll på.
Tack! Jag blir alltid lite skeptisk när informationen verkar vara översatt av Google translate 😅
 
Någon som beställt från Timarco och kan rekommendera? Hittade en fin bikini-bh där, men aldrig beställt nåt därifrån...

Hittade också den här på en annan sida som jag vill tipsa hundmänniskor om 😊🧡
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210529-211610_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210529-211610_Samsung Internet.jpg
    116,7 KB · Visningar: 32
Toppen! Får kanske bli en sån då...😮 om jag fattar storlekarna... De står 36, 38, 40 osv istället för 75, 80 osv... Hmm... ska kolla upp dem, jag har glömt...

Tycker såna storlekar är lättare, men det är nog mest för att jag inte har nån susning om vad jag har i bhstorlek :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp