jag älskar tjänsten. finns filter för nästan allting.Nej, det har jag inte men det låter ju smart!Har bara kört olika bilar av intressanta modeller gentemot släpen jag brukar låna i släpvagnskalkylatorn på nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag älskar tjänsten. finns filter för nästan allting.Nej, det har jag inte men det låter ju smart!Har bara kört olika bilar av intressanta modeller gentemot släpen jag brukar låna i släpvagnskalkylatorn på nätet.
Nä, så illa är det inte! Min lilla Audi A3 framhjulsdriven med 105hk tdi får dra 1400kg och det gör den sommartid. Vintertid är den något lätt i fronten och får inte riktigt fäste uppför med fulllastat släp på kroken men det funkar om det krisar även då, gäller att ta lite fart baraJag har VW som första alterntiv just nu då jag tidigare haft VW och varit nöjd (dock inte som dragbil). Är det någon som har någon modell sådär spontant i huvudet? Slog upp några golf i morse men där fick jag inte lasta nämnvärt.
VW Golf i halvkombi fick visst dra 1400-släp med 505 kg last. Men jag ser nästan framför mig hur bilen åker baklänges med släpet i backarOrkar en sådan bil verkligen? Och är 505 kg tillräckligt, har d-ponny på cirkus 450 kg (rejäl modell), är 55 kg tillräckligt för sadel och diverse packning?