Bukefalos 28 år!

För övrigt vet jag flera med rätt färskt körkort som jag absolut skulle anförtro att köra häst. Och förstås flera stycken som haft körkort i många år där jag aldrig skulle drömma om att låta dom köra en häst... Finns ingen anledning att generalisera om sånt i onödan. Och vem är det som avgör när man kan köra bil ordentligt?
 
Omkullvält? Vad hade de ute i dikena att göra?

Om ngn bakom mig har så bråttom får de väl vänta tills det blir lämpligt att köra om...

Hursomhelst så tänker jag köra med släp så fort jag har bkortet i hand, först tom och sen med ögonstenen i.
 

Liknande trådar

L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 369
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 355
Senast: Karminnie
·
Utrustning Eller SUV som man kanske säger? :angel: Vi har kikat på fyra bilar,Honda cr-v,Toyota RAV-4,Nissan x-trail och Suzuki grand vitara. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
4 182
Senast: Lillypilly
·
Hästvård Till att börja med,veterinären är inkopplad! Min häst druttade omkull ordentligt i hagen i senvintras,var inge halt eller något efter...
2
Svar
36
· Visningar
8 935
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp