Bild på en katt i stallet.

_moa_

Trådstartare
Jag skrattade så jag höll på att dö när jag såg denna bilden på moster, stackaren.

251598415PUTJNq_ph.jpg

Kan tillägga att hennes kropp har växt i örona ;)

Sv: Bild på en katt i stallet.

Går inte att se bilden, har du länkat till ngn bild på din egen hårddisk? :smirk:

Högerklicka på rutan med röda krysset (bilden), sen Egenskaper. Kopera URL:en som finns där och klistra in den i adressfältet så ser du bilden.

MissFideli skrev:
Högerklicka på rutan med röda krysset (bilden), sen Egenskaper. Kopera URL:en som finns där och klistra in den i adressfältet så ser du bilden.

Jag ser inte ens rutan. :crazy:

image32.webshots.com/33/9/84/15/251598415PUTJNq_ph.jpg

(Ser man inte rutan kan man leta i källkoden *tipsa*)

Hmm underligt att det inte fungerar för alla.

Provar väl så här ist, då kanske det funkar lättare?
Moster

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 184
Senast: Asko
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 246
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka