Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag sitter i skolan nu men när jag kommer hem så kan jag läga upp lite bilder på min mammas höns de är hedemora och skitsöta
Tuppen och någon höna har vi till och med fött upp själv i kläckmaskin Förutom tuppen för han var det en höna som ruvade fram
Kul bild! Tyvärr har jag inte några bilder på mina men kan ju berätta i stället att det är skånska blommehöns, 3 stora hönor och en tupp + tre kycklingar en dryg månad gamla. Jättefina hönor och i olika färger, vit-brun, svart-vit och brun med lite svart-vitt i (a la leopard ). Tuppen är riktigt "blomme-färgad" och mycket ståtlig vilket han också verkar väl medveten om.
Jag hoppas snart bli med höns igen! Har precis flyttat till nytt ställe där det finns en perfekt hönsgård. Så om någon har Brahma eller vita silkes till övers är det bara att höra av sig!
Lantbruksdjur
Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Hundavel & Ras
Hej!
Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...