Bild på min olydiga voove!

vad go. en riktig soffpotatis!
jag känner igen det, min fd hund låg alltid i sängen när man var ute, aldrig när man var hemma, så hoppde hon ner så fort hon hörde nycklen i låset, men en varm grop i täcket avslöjade henne. När hon var 14 år så började hon höra dåligt och hann inte ner, gissa om hon såg snopen ut när man plötsligt bara stod där. De är för härliga!! :rofl:

Herre djävvlar som man säger här på i västSverige!! Vilka ÖGON!!!!!!!!!!!! :D :rofl: :D :rofl:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 521
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 519
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: Otherside
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka