Bild på pullarnosgrimma?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 333
T

Tiggertjejen

Vill se en som sitter perfekt?
Har kollat olika webshoppar de flesta sitter olika tycker jag.

Sv: Bild på pullarnosgrimma?

1247957.jpg

Dn sitter bra!

Tack alla för bilderna, då sitter nog inte mitt så fel som jag trodde, såg hemskt fel ut. Sen sa en i stallet att det inte passade så jag skulle lämna tillbaka det men var ändå osäker, men nu ska jag ta en nogrannare koll.

Kanske ska fota och lägga ut bilden här?

Hade tänkt starta en sådan här tråd :D
Jag är på jakt efter pullar, men inget passar! Min häst har nog rätt stort huvud..cob är för litet, full för stort.
Ni som lagt in bilder på era hästar med sidepull, vad har ni för märke/köpt var/pris?
Fick ni köpa en strl större eller har ni samma strl som i vanligt aahcen?

Köp ett full och gör extra hål då?
Min häst har samma storlek i aachen och pullar, men han drar en storlek mindre i remont. (Haha, vart fick du sidepull ifrån? ;) )

sidepull? *läser texten en gång till*
:rofl: Förvirrad,trött och sitter samtidigt och funderar på hur mkt jag ska rida min häst på mitt sidepull när jag sätter igång honom antar jag :o
Det är såklart pullarnosgrimma jag menar ;)
Jag får väl köpa full och se vart det bär!

Hitills har bara jacsons cob strl passat min häst har fått lämna tillbaka de andra jag köpt av andra märke.
De jag har hemma nu ska jag ju testa igen då jag var osäker på hur det skulle sitta (det är ett globus).

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
465
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 499
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka